Instytut Obróbki Plastycznej

Proszę zapoznaj się z naszą Klauzulą Informacyjną.

Korzystanie ze strony oznacza jej akceptację.

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies.

W Instytucie od 1999 r. działa System Zarządzania Jakością (SZJ) zgodny z normą ISO 9001, certyfikowany przez Lloyd’s Register Quality Assurance (Nr Certyfikatu Zatwierdzenia: GDK0003185).

System Zarządzania Jakością obejmuje: Projektowanie technologii, maszyn, urządzeń i narzędzi do obróbki plastycznej metali oraz prace badawczo-rozwojowe. Wytwarzanie wyrobów metodami obróbki plastycznej oraz gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji naukowo-technicznej.

SZJ ukierunkowany jest na ciągłe doskonalenie skuteczności funkcjonowania organizacji poprzez spełnienie wymagań i oczekiwań klientów oraz innych stron zainteresowanych. Tym samym jest on narzędziem do osiągnięcia sukcesu Instytutu na rynku krajowym i zagranicznym.
Zbudowany w Instytucie SZJ wg normy PN-EN ISO 9001 opiera się na następujących zasadach zarządzania jakością: orientacja na klienta, przywództwo, zaangażowanie ludzi, podejście procesowe, doskonalenie, podejmowanie decyzji na podstawie dowodów, zarzadzanie relacjami. Zasady te mają swoje odzwierciedlenie w Polityce Jakości i celach jakościowych ustalonych przez Kierownictwo Instytutu oraz w procesach systemowych wyodrębnionych w działalności INOP.

Polityka Jakości w Instytucie ukierunkowana jest na osiągnięcie pełnego zadowolenia Klientów z wykonywanych badań naukowych i prac rozwojowych; wytwarzania odkuwek; świadczonych usług oraz informacji naukowo-technicznej z zakresu pozahutniczej obróbki plastycznej, inżynierii materiałowej, tribologii, nanotribologii i nanotechnologii.